ggossipgirl

Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av ggossipgirl ;) - 7 augusti 2010 18:22

hejsan alla snyggingar ;))


idag vaknade jag ungeefär vid 12 , ;D

men fortfarande lite småtrött -.-

idag har jag inte gjort så mkt, när jag vaknade gick jag upp tog frulle och gick upp till rummet för att se vampires suck , vilket jävla namn ? ;s det är ju typ när dom "härmar" twilight och new moon , dom verkligen överdrev hela tiden , men aja ,


HAAHHA ! satt och skrattade hela tiden , allt va as roligt förutom slutet , då blev jg typ bah förbannad ;ssssss

HAHA!


sen igår kväll/natt såg jag the runaways, med kristen stewart & Dakota fanning, :D:D

super bra, fick en ny favoritlåt också (yyyy)


lyssna ;D;D


CHERRY BOMB !

hello daddy,

hello mom,

i'm your cherry bomb ! :D:D:D<3





lägger kanske in mer ikv, men annars bli det imorn   



pussar    / ggossipgirl

Presentation


hejhej,
jag heter Felicia,
och jag har börjat blogga här,
detta kmr handla om min vardag och lite sånt ,
jag älska att spela handboll och va me kompisar ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards