ggossipgirl

Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av ggossipgirl ;) - 3 augusti 2010 21:12

Tjo .   


idag vaknade jag av att nadja smsade mig vid ungefär , halv 11 ? xD

haaha , och då så gick jag upp för att käka frulle ,

flingor och rostat bröd , för gott :D

haha  , sen satt jag lite vid datan ..

och sen vid ungefär 1 ? så sa Nadja att hon snart skulle cykla,

så cyklade hon vid 2 , och så pratade vi ungefär 30 minuter max ;o

HAHA!

och så bröts det, för hennes mobil blev uraladdad ;@ så jag visste ju inte när jag skulle cykla till statoil för att möta henne ..

så ungefär vid 3 tog jag cyklen och började gå dit .

HAHA ! när jag kom till open gym så ringer emme ,

Emme ; va äru?

jag ; typ vid open gym..

Emme ; va gör du där ?

jag ; ska ju möta Nadja ..

Emme ; aha, men hon är ju här .. HAHAHAAHHAHA !

hör Emme och Nadja i bakrunden gapflabba, HAHAHAH!


så jag fick vända och gå tbx , så Nadja mötte mig hemma, fick en STOR bamsekram av henne ,

jag älskar dig bästa vän ;p <3


hahaha , och sen när hon kom satt vi lite vid datan, sen gick vi ner till konsum för köpa lite godis , tills kvällen , haha . xD

och sen gick vi igenom ica för att se om vi kände ngn , HAHAH !

men nej, och sen gick vi till den lekparken , ;s xD

så typ va det några jävla killar där som typ måste ha gått i fyran , ;o

och typ glodde som fan på oss,  bara för att vi är snygga, kan ju inte vi hjälpa , HHAHAHA !

och sen typ gick vi lite längre, dom fortsatte stirra,

jag bah; GLO LAGOM ;ssssssss

dom skrattade,

jagh och nadja bah ; äckel typ ;ss

haha , och så va vi där och på stan nårra timmar för att se ngt folk , men ingen jävel typ ute , ;ssss

vi roooockar , 

vi har alltid roligt, <3


saknat henne mer än mycket, ENORMT <33333

vi har inte sätts på 1 månad och 3 dagar :'(

man bli ju fan rent ledsen av det xD

men nu ses vi - änteligen   


imon kmr bilder från idag ;p


puss ;*  / ggossipgirl   

Av ggossipgirl ;) - 3 augusti 2010 13:10

tänkte bara gå in lite snabbt och lägga upp dagens outfit ,


nu ska jag snart gå in i duschen och sen cykla och möta bästa vän <3


blir nog ett inlägg sen igen   



 

Presentation


hejhej,
jag heter Felicia,
och jag har börjat blogga här,
detta kmr handla om min vardag och lite sånt ,
jag älska att spela handboll och va me kompisar ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards